„Succesul în viață”, un atelier în parteneriat cu Mircea Bravo a atras, în 28 martie 2024, la Palatul Principilor Transilvaniei în Sala Dietei peste 160 de liceeni din municipiu precum și studenți. Participarea cunoscutului vlogger la evenimentul organizat de Primăria Alba Iulia s-a realizat „pro bono”, fără nici o renumerație, transmit reprezentanții instituției la solicitarea ab1.ro
Mircea Bravo, 250.000 de lei pentru un city break la Alba Iulia alături de „Bunica”
În anul 2023, Mircea Bravo, alături de echipa sa și „Bunica”, a încasat 250.000 de lei pentru un city break la Alba Iulia. Sumă provenită de la Uniunea Europeană, ca urmare a unui proiect câștigat de către administrația locală la jumătatea anului 2022.
Anunțul primăriei municipiului: „Cunoscutul vlogger, cunoscut publicului larg sub numele de Mircea Bravo, se va afla în weekend la Alba Iulia, împreună cu echipa sa (din care nu lipsește ”Bunica”), pentru a promova proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local. Mircea Bravo va participa și la evenimente prilejuite de Festivalul Roman Apulum, începând cu ceremonia oficială de deschidere a festivalului, ce va avea loc sâmbătă, 12 august 2023, de la orele 11:00, pe esplanada Catedralei Romano-Catolice.
Proiectul GROW a început la data de 01.10.2022 și are o durată de 12 luni, fiind implementat de către Municipiul Alba Iulia în parteneriat cu Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI) din cadrul Ministerului Educației Naționale. Acest program își propune să crească gradul de informare și conștientizare privind beneficiile și rezultatele proiectelor implementate prin fonduri europene, la nivel regional, în toate țările Uniunii Europene.
Prin GROW va fi realizată și o campanie media de impact pe rețelele de social media (YouTube, Facebook, Tik Tok, Instagram), pentru a asigura o vizibilitate națională a proiectului și atingerea obiectivelor propuse. Prin modul simplu de a comunica și de a ajunge la publicul larg, indiferent de etnie, identitate de gen, vârstă etc, Mircea Bravo va duce mesajul Alba Iuliei unui important public național, fiind așteptate rate mari de audiență și în țările europene cu comunități românești semnificative, contribuind astfel la vizibilitatea internațională a proiectului.
Realizarea acestei campanii media va duce la creșterea gradului de conștientizare a proiectelor implementate de Municipiul Alba Iulia și finanțate de UE prin politica de coeziune la nivel național, evidențiind impactul finanțării nerambursabile asupra dezvoltării locale a orașului și, de asemenea, asupra vieții cetățenilor.”