Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post, de natură contractuală, vacant la:
1. Compartimentul Secretariatul Comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap
– 1 post de medic specialist -preşedinte Comisie, normă întreagă, pe durată nedeteminată;
Durata timpului de lucru este de 8h pe zi, 40 ore pe săptămână.
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Diplomă de medic sau diplomă de licență în medicină;
– Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România;
– Aviz de exercitare a profesiei de medic, vizat pe anul în curs, din care să rezulte specialitatea: expertiză medicală a capacităţii de muncă, medicină internă sau medicină de familie.
Data publicării: 10.01.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 23.01.2024
Proba scrisa: 01.02.2024
Interviu: 06.02.2024
Anunțul este postat pe site-ul D.G.A.S.P.C. Alba – www.protectiasocialaalba.ro. Informații suplimentare la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia – Serviciul Resurse Umane și Gestiunea Funcției Publice – etaj 3, camera 46, tel. 0258/818266- interior 209