Prin dispoziția numărul 1 din 4 ianuarie 2024 privind convocarea Consiliului local al Municipiului Alba Iulia aleșii locali se întrunesc în prima ședință din acest an, la data de 8 ianuarie.
Analizând temeiurile juridice, respectiv:
a) Prevederile art. 133(2) lit. ”a”, art. 134(1) lit. ”a”, ale art. 134(3) lit. ”b” din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ modificat și completat ulterior;
Ținând cont de:
a) Referatul de specialitate nr. 538/04.01.2024 al Serviciului administrație publică locală, juridic, contencios din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia;
În temeiul prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
PRIMARUL MUNICIPIULUI ALBA IULIA
emite următoarea dispoziție:
Art.1 – Convoacă Consiliul local al Municipiului Alba Iulia în şedinţă extraordinară, pe data de 8 ianuarie 2024, orele 14, care va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, biroul de lucru al Primarului Municipiului Alba Iulia, în regim de videoconferință.
Art.2 – Se convoacă Consiliul local al Municipiului Alba Iulia cu următorul:
PROIECT AL ORDINII DE ZI :
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea acoperirii definitive a deficitului secțiunii de dezvoltare al bugetului local, aferent anului 2023 suma de 5.418.488,84 lei, din excedentul anilor precedenți.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea acoperirii definitive a deficitului bugetului fondurilor externe nerambursabile, sursa D, in suma de 116.881,13 aferent anului 2023, din excedentul fondurilor externe nerambursabile al anilor precedenți.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular de pe raza municipiului Alba Iulia pentru anul școlar 2024 – 2025.
Art.3 – Proiectele de hotărâri înscrise în proiectul ordinii de zi de la punctele 1- 3 au fost inițiate de către Primarul municipiului Alba Iulia.
Art.4 – Proiectele de hotărâri înscrise în proiectul ordinii de zi de la punctele 1 – 3 au fost comunicate comisiilor de specialitate ale Consiliului local al municipiului Alba Iulia.
Art.5 Proiectele de hotărâre înscrise în proiectul ordinii de zi însoţite de anexele corespunzătoare, referatele de aprobare, rapoartele de specialitate, precum şi de celelalte documente conexe sunt puse la dispoziţia consilierilor locali prin e-mail (comunicare pe adresa de poştă electronică aflată în baza de date).
Art.6 Consilierii locali sunt invitați să formuleze și să depună amendamente asupra proiectelor de hotărâre înscrise pe proiectul ordinii de zi.
Art.7 Prezenta dispoziție poate fi contestată conform prevederilor Legii nr. 554/2004 – Legea contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art.8 Serviciul administraţie publică locală, juridic, contencios din cadrul Direcției juridice, administrație publică locală din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Alba Iulia va duce la îndeplinire sarcinile din prezenta dispoziție.
Art.9 Dispoziţia se comunică, în conformitate cu prevederile art. 135(4) și ale art. 243(1) lit. ”e” din OUG nr. 57/2019 privind codul administrativ :
– Primarului Municipiului Alba Iulia
– Instituţiei Prefectului – Judeţul Alba
– Serviciului administraţie publică locală, juridic, contencios
– Afișarea pe pagina de internet a instituției