Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post, de natură contractuală, vacant la:
1. Compartimentul Secretariatul Comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap
– 1 post de medic specialist -preşedinte Comisie, normă întreagă, pe durată nedeteminată;
Durata timpului de lucru este de 8h pe zi, 40 ore pe săptămână.
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile <LLNK 12003 0923 2]1 0 45>Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la <LLNK 12019 118 12 202 1 39>art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008 76 12 221 0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Diplomă de medic sau diplomă de licență în medicină;
– Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România;
– Aviz de exercitare a profesiei de medic, vizat pe anul în curs, din care să rezulte specialitatea: expertiză medicală a capacităţii de muncă, medicină internă sau medicină de familie.
Cerințe specifice de participare la concurs prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
(1) Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi autoritatea sau instituţia publică, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de <LLNK 12003 0923 2J1 0 30>Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice:
a) persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e) persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f) persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
(2) Prin excepţie de la condiţia prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, atașat la anunț;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
5. copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la <LLNK 12019 118 12 202 1 39>art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea <LLNK 12008 76 12 221 0 17>Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
9. curriculum vitae, model comun european.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate de la pct. 7 conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la pct. 2, 3, 4,5 precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la pct. 6 poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut, anterior datei de susţinere a probei scrise.
Concursul va avea loc la sediul Direcţiei Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia, și va consta în următoarele etape:
1. selecţia dosarelor de înscriere;
2. proba scrisă;
3. interviul.
Calendarul desfășurării concursului
- Data publicării; 12.12.2023.
2. Depunerea dosarelor de înscriere la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia – Serviciul Resurse Umane și Gestiunea Funcției Publice – etaj 3, camera 46, tel. 0258/818266- interior 209, mobil 0755013723; 12.12.2023-27.12.2023; Luni-Vineri între orele 8-16
3. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins); 28.12.2023. Depunerea contestaților privind rezultatele selecției dosarelor de înscrier. O zi lucrătoare de la data și ora afișării rezultatelor selecției dosarelor
Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere. O zi lucrătoare de la data și ora depunerii contestației
4. Desfășurarea probei scrise; 08.01.2024, ora 11:00.
Afișarea rezultatelor la proba scrisă; 09.01.2024.
Depunerea contestaților privind rezultatelor la proba scrisă. O zi lucrătoare de la data și ora afișării rezultatelor probei scrise
Afișarea rezultatelor contestațiilor privind proba scrisă. O zi lucrătoare de la data și ora depunerii contestației
5. Interviul; 11.01.2024.
Afișarea rezultatelor la proba interviu; 11.01.2024.
Depunerea contestaților privind rezultatele la proba interviu. O zi lucrătoare de la data și ora afișării rezultatelor probei interviu
Afișarea rezultatelor contestațiilor privind proba interviu. O zi lucrătoare de la data și ora depunerii contestației
6. Afișarea rezultatelor concursului ; 15.01.2024.
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.
Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și va avea loc la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situat în Alba Iulia, B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 68 – „Sala de şedinţe” sală prevăzută cu sistem de supraveghere audio-video, cu respectarea strictă a regulilor de distanțare socială și fizică potrivit legislației în vigoare;
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații admiși la etapa precedentă.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afișează pe site-ul D.G.A.S.P.C. Alba – www.protectiasocialaalba.ro și la sediul D.G.A.S.P.C Alba din municipiul Alba Iulia în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestaților pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ,,admis’’ sau ,,respins’’.
Tematica și bibliografia pentru concurs precum și fișa postului sunt anexate la prezentul anunț. (Anexa. nr. 2, Anexa. nr. 3)
Anunțul este postat pe site-ul D.G.A.S.P.C. Alba – www.protectiasocialaalba.ro și afișat la sediul D.G.A.S.P.C Alba din municipiul Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1989, nr. 68, în data de 12.12.2023.