octombrie6 , 2024

Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia angajează administrator financiar prin concurs

Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de administrator financiar gr. I S, COR 263111 din cadrul Administratiei Facultății de Teologie Ortodoxă.

I. În temeiul Art. 14 al HG nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, la concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte condiţiile generale şi condiţiile specifice de mai jos:

1. Condiţiile generale care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii; h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

2. Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*, cu specializare într-una din ramurile de știință: “Științe economice” sau “Teologie” (*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);

b) Experiență în muncă, în specializarea studiilor – minimum 5 ani;

c) Binecuvântarea scrisă a ierarhului.

II. În temeiul Art.35 al H.G nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul anunț;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de universitate;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul anunț;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european. Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 27.11.2023 – 12.12.2023, între orele 900- 1600, la secretarul comisiei de concurs, Facultatea de Teologie Ortodoxă. Copiile de pe actele prevăzute la lit. b),c),d),e) care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs, se prezintă însoțite de documentele originale.

III. BIBLIOGRAFIA și TEMATICA:

– Legea nr. 199/2023 a învățământului superior, cu modificările ulterioare; – Carta Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (www.uab.ro – Informare publică – Senat : R-MCSI-1);

– Regulamentul intern al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (www.uab.ro – Informare publică – Senat : R-MCSI-2);

– Regulamentul de organizare și funcționare al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (www.uab.ro – Informare publică – Senat : R-MCSI-3);

– Regulamentul de organizare și funcționare al Facultății de Teologie Ortodoxă din Alba Iulia (www.uab.ro – Informare publică – Senat : R-SFDA-3);

– Legea contabilităţii nr. 82/1991, cu modificările și completările ulterioare;

– Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările și completările ulterioare;

– Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

– Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare.

IV. CALENDARUL de DESFĂȘURARE a CONCURSULUI:

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 13.12.2023, începând cu ora 10.00, sediul Facultății de Teologie Ortodoxă. Rezultatul selecției dosarelor de înscriere se notează cu calificativul ADMIS sau, după caz, RESPINS.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 20.12.2023, începând cu ora 11.00, sediul Facultății de Teologie Ortodoxă. Proba scrisă poate fi susținută doar de către acei candidați a căror dosare au fost notate cu calificativul ADMIS la selecția dosarelor de înscriere. Rezultatul probei scrise se notează cu un punctaj de maximum 100 de puncte și calificativul ADMIS sau, după caz, RESPINS. Punctajul minim pentru calificativul ADMIS este de 50 de puncte.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 22.12.2023, începând cu ora 13.00 , sediul Facultății de Teologie Ortodoxă. Interviul poate fi susținut doar de către acei candidați care au obținut calificativul ADMIS la proba scrisă. Rezultatul interviului se notează cu un punctaj de maximum 100 de puncte și calificativul ADMIS sau, după caz, RESPINS. Punctajul minim pentru calificativul ADMIS este de 50 de puncte.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, 29.12.2023 prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB . Candidaţii vor fi afişaţi în ordinea descrescătoare a punctajului final realizat (media aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu) şi va fi declarat “ADMIS” pentru ocuparea postului candidatul cu punctajul final realizat cel mai mare.

Candidatul declarat admis pentru ocuparea postului va fi supus unei perioade de probă de 90 zile calendaristice.

V. Contestaţii:

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor care este același cu secretarul comisiei de concurs, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Perioadele de depunere a contestaţiilor vor fi anunţate odată cu afişarea rezultatelor fiecărei etape.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258835901, Facultatea de Teologie Ortodoxă.

VI. Principalele atribuții din fișa postului sunt:

– ține evidenta posturilor didactice pe departamente și a modului de ocupare a acestora;

– preia și centralizeaza necesarul de materiale consumabile și dotari de la departamente, îi transmite DGA și urmareste aprobarea, aprovizionarea și utilizarea acestora;

– asigura, din punct de vedere logistic, buna desfasurare a activitatilor didactice; – face propuneri pentru proiectul bugetului anual;

– ia masuri de asigurare cu bunuri materiale de toate resorturile, necesare bunei functionari a facultatii;

– ia masuri pentru reducerea consumurilor (cheltuielilor) neeconomicoase și optimizarea stocurilor de materiale de igienizare și întretinere;

– participa la activitatea comisiilor in care este desemnat;

– participa la inventarierea bunurilor materiale, a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe, urmarind valorificarea inventarierii;

– urmareste incadrarea in durata normala de utilizare a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;

– participa, sub conducerea DGA și impreuna cu Serviciul Tehnic, la intocmirea planului de investitii și reparatii de orice natura pentru sediul Facultatii de Teologie Ortodoxa;

– se asigura ca spatiile și incaperile sunt permanent curate, intretinute și bine aerisite, oferind un aspect placut și bine ingrijit;

– asigura instructajul periodic de protectie a muncii și PSI a personalului din subordine;

– verifica spatiile și utilitatile, impreuna cu persoanele de specialitate, precum și utilitatile sanitare și cele termice pentru a pregati, in vederea sezonului de iarna și a anului universitar, confortul și bunele conditii de desfasurare a activitatilor de invatamant;

– îndeplineste orice alte atributii specifice primite de la decanul facultatii și de la DGA.

VII. Drepturi salariale:

Salariul de bază lunar brut (lei), stabilit în funcție de gradația de vechime în muncă:

Gradația 0 – vechime în muncă între 0-3 ani: 5645 lei/lună
Gradația 1 – vechime în muncă între 3-5 ani: 6068 lei/lună
Gradația 2 – vechime în muncă între 5 – 10 ani: 6371 lei/lună
Gradația 3 – vechime în muncă între 10 – 15 ani: 6690 lei/lună
Gradația 4 – vechime în muncă între 15 – 20 ani: 6857 lei/lună
Gradația 5 – vechime în muncă peste 20 ani 7028: lei/lună

Indemnizație de hrană (lei) 347 lei/lună integral lucrată, acordată lunar, proporțional cu timpul efectiv lucrat în luna anterioară